bellen
Contact
reynaarde - laat competenties werken

REYNAARDE TALENTONTWIKKELING
030 - 60 627 11
INFO@REYNAARDE.NL

Trainen à la carte

Ook wel “koken voor de klant” genoemd, is een concept dat wij inzetten als er een grote diversiteit aan ontwikkelvragen is. 

 

Bij à la carte’ geldt het principe van “u vraagt en wij draaien”. De klant (deelnemer) heeft op de trainingsdag de mogelijkheid om een menukeuze te maken. Zo zijn er op de dag verschillende “gangen” waar de klant telkens een keuze kan maken. Onze trainers zijn in staat om alle gerechten te serveren op die dag, en hebben deze ook voorbereid.

 

Sommige gerechten kunnen kort en bondig aan bod komen en staan dan als Amuse op het menu. Andere onderwerpen vragen meer diepgang en komen dan in aanmerking als Hoofdgerecht.
Sommige gerechten worden aan alle tafels geserveerd en soms vindt er een tafelschikking plaats waarbij elke tafel een eigen gerecht heeft.

 

Van te voren inventariseren we met de opdrachtgever wat er op het menu komt te staan. Ook is het mogelijk dat er iets op het menu staat dat de keuken helaas niet meer op voorraad heeft. Hiermee kan wat invloed uitgeoefend worden op het uiteindelijke programma.

 

Na de à la carte’-dag evalueren we bij de deelnemers wat ze hebben geleerd en wat ze nog hebben gemist/nodig hebben. Vanuit die evaluatie maken we met de opdrachtgever een vervolgprogramma waarin we een dagdeel de diepte in gaan met een specifiek onderwerp.

 

Het geheel kunnen we omkleden:
o Locatie: echt restaurant
o Achtergrond muziek of live muziek
o Catering en bediening

print deze paginaprint

Neem direct contact met ons op