bellen
Contact

Competentietest Klantgerichtheid

 

Goed dat je tijd vrijmaakt voor een evaluatie van jouw competentie Klantgerichtheid met onze competentiescan. Het invullen van deze scan duurt ongeveer tien minuten.

 

Hoe weet je of je een competentie goed beheerst. Feedback van anderen is daarbij onmisbaar. Die feedback kan wel eens in conflict zijn met je zelfbeeld. Een competentietest kan je zelfinzicht hierin versterken. Wij hebben voor elke competentie een korte test ontwikkeld die je snel een goed beeld geeft van je beheersing van deze competentie.

 

Met de competentiescan van Reynaarde krijg je inzicht in hoe jij scoort op de competentie Klantgerichtheid en door het invullen van deze competentiescan weet je straks:

  • Wat je ontwikkelniveau is van deze competentie.
  • Direct inzicht in je sterke en minder sterke punten van je competentie Klantgerichtheid.
  • Waar je je persoonlijke effectiviteit kan verbeteren.
  • En met welke ontwikkeltips voor deze competenties je nog aan de slag kan.

 

Vul nu de competentietest in om te zien hoe jij scoort op de competentie Klantgerichtheid.

 

Ik vraag altijd actief naar de wensen van mijn klant
Ik lever vaak maatwerk voor de klant
Ik verdiep me regelmatig in de belangen van de klant
Ik neem mijn verantwoordelijkheid als we een fout hebben gemaakt bij de klant
Ik reageer altijd direct op klachten
Ik lever vaak sneller dan is afgesproken
Ik maak altijd duidelijke afspraken met de klant
Ik vraag meestal goed door bij klantvragen
Ik vraag actief naar de behoefte van mijn klant
Ik doe er altijd alles aan om de klacht op te lossen
Ik lever vaak meer dan is afgesproken
Ik check regelmatig of de klant tevreden is
Ik hou me altijd aan de afspraken met de klant
Ik geef een helder beeld van de wederzijdse verwachtingen
Ik beschouw mijn collega’s ook als klanten
Ik bereid me altijd goed voor op een klantgesprek
Ik vraag altijd door bij klachten
Ik informeer klanten altijd tijdig
Ik ben met een klant op zoek naar een win-win situatie
Ik ben actief bezig met het verhogen van de klanttevredenheid